Jste zde

Jaký bude letošní mezinárodní strojírenský veletrh?!

MSV-2009-100.png

Odpověď na tuto otázku je letos více než v předchozích letech nejasná kvůli celosvětové hospodářské krizi, které čelí téměř všechna odvětví a obory podnikání. Jinak tomu samozřejmě není ani v oblasti strojírenství, dopravy a logistiky, které zastupuje právě dvojice našich veletrhů.

Jediné, co víme poměrně přesně, je, že 51. mezinárodní strojírenský veletrh v Brně se uskuteční v termínu 14.-18.9.2009 a představí novinky a trendy v devíti klíčových průmyslových oborech včetně kovoobráběcích a tvářecích strojů a souběžně s ním se uskuteční specializovaný 5. mezinárodní veletrh Transport a Logistika, který probíhá pouze v lichých letech.

Denně jsme v kontaktu se zástupci desítek firem, které se rozhodují, jak současnou krizi nejen pasivně přečkat, ale spíše jak jí provést firmu bez co nejmenší úhony. Řešením však není jen snižování nákladů společnosti, protože to nelze dělat do nekonečna. Dalším krokem je především získat zpět ztracené zakázky, respektive najít nové klienty. Je to pochopitelné. A ruku na srdce – bez marketingových aktivit to zřejmě nepůjde.


Dobře víme, že firmy nejsou v lehké situaci a jsme přesvědčeni, že Veletrhy Brno mají možnost v získávání nových klientů a zakázek pomoci. Konkrétně koncentrovaná nabídka systémových průmyslových řešení na Mezinárodním strojírenském veletrhu v Brně přitahuje pozornost stotisícové odborné klientely nejen z České republiky, ale z celé střední Evropy. Kromě toho z výzkumů vyplývá, že 26% (cca 26 tis.) návštěvníků MSV přichází na veletrh za účelem nákupu produktů a služeb a dokonce až 55% (cca 55% tis.) návštěvníků z celého světa sem přijíždí za obchodními jednáními a navazování nových obchodních kontaktů. To je ohromný potenciál a firmy, které se umí na veletrh připravit a odprezentovat zajímavě své produkty, z toho mohou hodně vytěžit. Výjimkou nebude ani letošní ročník, třebaže pořadatelé vzhledem k ekonomické situaci očekávají méně okázalé expozice. Může to být dokonce impuls pro menší firmy, které dosud nenašly odvahu prezentaci na velkém mezinárodním veletrhu vyzkoušet.

Ve snaze přizpůsobit se situaci na trhu a pomoci firmám jsme pro vystavovatele připravily balíčky (např. slevy na přípojkách, slevy na logistických službách) a další benefity, které by firmám mohly usnadnit rozhodování. Se vším, co jsou veletrhy MSV 2009 a Transport a Logistika 2009 schopny firmám poskytnout, se můžete seznámit na stránkách www.bvv.cz/msv.

Hodnocení článku: 

Komentáře

a asi se to ani nedozvím. Letos poprvé po hodně dlouhé době tam nemám zájem jet - tedy pokud mne tam nepošle zaměstnavatel. Myslím že to pro mne přestalo být zajímavé, raději jedu na Amper. A spousta firem co tam dříve byly tradičně už tam nevystavuje.