Autonomní řízení vozidel vyžaduje extrémně přesné senzory s komplexními vestavěnými bezpečnostními prvky. Zároveň je nutné zajistit soulad s technickými předpisy jako je například EHK OSN pro regulaci sklonu světlometů. 6DoF senzor SCH1633-D01 je určen pro nasazení přímo v centrální jednotce pro ovládání podvozku a snímání polohy vozidla. Poskytuje vysoce přesná data pro všechny subsystémy ve vozidle i v nejnáročnějších prostředích.
SCH1633-D01 je umístěn do 24 pinového SOIC pouzdra s rozhraním SafeSPI 2.0, které poskytuje 20 bitové rozlišení. Senzor podporuje různé funkce synchronizace času na systémové úrovni, který lze snadno využít v celém vozidle. K dispozici jsou rozsáhlé funkce autodiagnostiky, které využívají více než 200 monitorovacích signálů, aby se zajistil důvěryhodný spolehlivý výstup i v náročných teplotních podmínkách. SCH1633-D01 vyhovuje kvalifikací AEC-Q100 stupně 1, která zaručuje spolehlivé používání po celou dobu životnosti a je v souladu s normou ISO26262 s hodnocením ASIL-B+ až ASIL-D.
Vlastnosti:
- Rozsah měření úhlové rychlosti ±300°/s
- Rozsah měření zrychlení ±8g
- Pomocný digitální akcelerometr s dynamickým rozsahem až ±26 g
- Nestabilita gyroskopického zkreslení je 0,5°/h, Úhlový náhodný chod až 0,03°/√Hz
- Výstupní interpolace a decimace
- Výstupní data s časovým razítkem a vstupu SYNC pro synchronizaci času
- Rozsah provozní teploty −40 až 110°C
- Napájecí napětí 3,0 až 3,6V
- Rozhraní SafeSPI v2.0
- 20bitová a 16bitová výstupní data, volitelná pomocí SPI
- Rozsáhlé funkce autodiagnostiky využívající více než 200 monitorovacích signálů
- Pouzdro SOIC-24 o velikosti 11,8 x 13,4 x 2,9 mm (d × š × v)
- Kvalifikace podle AEC-Q100 stupeň 1
- Osvědčená kapacitní 3D-MEMS technologie
Více informací naleznete na https://www.murata.com/en-eu/products/sensor/gyro/overview/lineup/sch1600