Radarový driver nabídne řízení 77GHz mm wave radarových senzorů, pracujících v režimu 4 vysílače a 4 senzory pro parabolické pokrytí prostoru okolo automobilu s dosahem až 200 metrů. To poskytne řídícím systémů lepší data pro autonomní řízení a bezpečnostní systémy v reálném čase.
Výrobci automobilů přidávají kolem vozu více senzorů, aby zlepšili bezpečnost a autonomii vozidla. AWR2544 jednočipový radarový senzor TI je první v oboru navržený pro satelitní architektury. V satelitních architekturách radarové senzory vysílají částečně zpracovaná data do centrálního procesoru pro rozhodování ADAS pomocí algoritmů fúze senzorů, přičemž využívají 360stupňové pokrytí senzorů k dosažení vyšší úrovně bezpečnosti vozidla.
Jednočipový radarový senzor AWR2544 je také první v oboru s technologií launch-on-package (LOP). Technologie LOP pomáhá zmenšit velikost senzoru až o 30 % montáží 3D antény na opačnou stranu desky plošných spojů. Technologie LOP také umožňuje rozšířit dosah senzoru na více než 200 m pomocí jediného čipu. V satelitních architekturách tyto funkce umožňují výrobcům automobilů zvýšit inteligenci ADAS pro vyšší úroveň autonomie vozidel, aby mohli činit chytřejší rozhodnutí z větší vzdálenosti. AWR2544 je nejnovějším přírůstkem do portfolia radarových senzorů TI, které podporuje širokou škálu aplikací a architektur ADAS se senzory vyvinutými pro rohové, přední, zobrazovací, boční a zadní radarové systémy.
Další čipy jsou určeny pro řízení systémů baterií a další trakční systémy. Jejich základní funkce může být softwarově modifikována podle potřeb výrobce vozidel i integrasse s dalšími systémy a diagnostikou vozu.