Jste zde

Nová odborná konference pro mediální branži na veletrhu CeBIT 2012

Od 6. do 10. března 2012 se na veletrhu CeBIT v Hannoveru poprvé uskuteční odborná konference Content – Creativity - Convergence, krátce CeBIT C3. Nová meziodvětvová akce je určena nakladatelům, tvůrcům her, hudebním a filmovým producentům a firmám z oblasti ICT. Přednášky a diskuse se zaměří na kreativní náměty a jejich uvádění na trh, jakož i na vývoj inovačních digitálních obchodních modelů v měnícím se světě.

“Díky konferenci CeBIT C3 Conference budou mít zástupci průmyslu ICT a tvůrci internetových stránek poprvé společnou platformu, kde si budou moci vyměňovat zkušenosti a návrhy obchodních koncepcí, které jsou příslibem budoucích úspěchů,“ prohlásil Frank Pörschmann, šéf CeBITu ve veletržní správě Deutsche Messe AG.
 
Výzvy jsou pro všechny stejné – pro nakladatelství, herní průmysl, hudební i filmový průmysl. V důsledku pokračující digitalizace se v běhu času rozpadají zavedené obchodní modely. Tablety a elektronické knihy stále více vytlačují tištěný papír. RSS-Feeds, Tweets nebo blogy dvacet čtyři hodin přinášejí informace o tom, co se děje ve světě. Hry, hudba a filmy jsou často k dispozici na internetu zdarma. Jiskřičkou naděje pro mediální branži jsou nové formáty a výstupní zařízení. Kdo bude vítězem ve stále tvrdší konkurenci kolem čtenářů, konzumentů her, hudby, TV a filmu? Odpovědi na tyto a podobné otázky zazní na konferenci CeBIT C3 Conference v hale č. 19.
 
Konferenci organizuje v úzké spolupráci řada renomovaných partnerů, mezi nimi největší podnik v Německu poskytující služby v oblasti filmu, televize a nových médií, Studio Hamburg MCI, Televizní a kinotechnická společnost (Fernseh- und Kinotechnische Gesellschaft (FKTG)), Frankfurtský knižní veletrh a Mediální společnost spolkových zemí Dolní Sasko a Brémy (Mediengesellschaft der Bundesländer Niedersachsen und Bremen), Nordmedia.
 
 
 
V důsledku pokračující digitalizace se v běhu času rozpadají zavedené obchodní modely
 
 
“Už dlouho je naším cílem vytvořit pro mediální branži platformu, kde budou mít tyto firmy a společnosti možnost vyměňovat si zkušenosti a společně rozvíjet nové myšlenky a nacházet nová řešení. Tento cíl se nám podařilo uskutečnit na našem veletrhu Messe Hamburg Open už v minulých letech. Zkušenosti, které jsme přitom získali, můžeme využít ve spolupráci s veletrhem CeBIT a podnikům a firmám tak během konference CeBIT C3 Conference poskytnout optimální prostor pro prezentaci,“ řekl Maximilian Below, výkonný ředitel společnosti Studio Hamburg MCI.
 
 
 
Zájemci si mohou do 31. prosince 2011 zajistit vstupenku na celou akci za předprodejní cenu 199 eur.
Vstupenku na jeden den konference si lze zakoupit za 119 eur.
 
 
 

Download a odkazy:

  • Další informace o nové konferenci CeBIT C3 Conference na veletrhu CeBIT 2012 jsou k dispozici ZDE.
Hodnocení článku: