Pro úplnost je nutno dodat, že autonomní řízení je v tomto případě v pásmu level 3, označující auta, která sama dočasně řídí, sledují rychlostní limity a rozestup vozidel, ale ne ve všech podmínkách. I tak je to ale pro Audi i pro Infineon výrazný krok vpřed. Použití technologií jediného výrobce pro Audi znamená zrychlení integrace a zvýšení spolehlivosti, pro Infineon samotný potom vyvěšenou vlajku, symbolizující kompletní zvládnutí senzoriky, mikrokontrolérů a výkonové elektroniky pro ucelený systém. Že systémů není málo, je všeobecně známé:
- Radar, obvykle 77 GHz (čipy RASIC)
- Centrální jednotka - central driver assistance controller (zFAS) (čipy AURIX)
- Stejné MCU AURIX se starají o motor management a aktivní podvozek a bezpečnostní systémy
- Pro osvětlení má Infineon samostatnou řadu driverů LITIX.
Právě Audi svůj vývoj systémů autonomního řízení prezentovalo také na konferenci NI Week, článek a video najdete zde.
Více informací na