Jste zde

Češi si budou moci vyzkoušet 3D televize na vlastní oči

Češi budou mít příležitost si i v letošním roce vyzkoušet pasivní, neboli FPR 3D technologii LG CINEMA 3D. Společnost LG Electronics totiž opět vyjíždí do českých měst se speciálním kamionem, který prezentuje letošní modely 3D televizorů s technologií CINEMA 3D a další produkty domácí zábavy.
Podobně jako v loňském roce budou k vidění ty největší novinky z oblasti domácí zábavy, které byly představeny například na lednovém veletrhu v americkém Las Vegas (na HW serveru viz např. článek 55“ TV splyne se zdí, je štíhlá jako tři kreditky).
 
Kamion letos vyrazí v nápaditém designu, kterému vévodí obrovská plastika žirafy | foto: LG
 
Návštěvníci si budou moci vyzkoušet nejnovější technologii televizorů CINEMA 3D, inteligentní funkce u televizorů Smart TV s připojením k internetu, které byly rovněž obohaceny o spoustu nových možností. Mimo televize budou k vidění například nová domácí kina, blu-ray přehrávače nebo chytré mobilní telefony, zejména pak PRADA 3.0.
 
Nové televizory řady CINEMA 3D, které budou v rámci roadshow prezentovány, nabízejí díky ultratenkému rámu a skvělému 3D obrazu opravdu mimořádný zážitek, srovnatelný s nejmodernějšími 3D kiny. 3D technologie od LG funguje díky polarizovaným brýlím, které do každého oka propustí jen správnou obrazovou informaci. Obraz nebliká jako u konvenčních 3D brýlí se závěrkovou 3D technologií. LG CINEMA 3D by tedy měla být zcela bezpečná, nenamáhat oči a poskytovat jasný, ostrý 3D obraz bez pocitů závrati nebo únavy. Televize zmíněného výrobce navíc získaly certifikát od prestižní Evropské oční kliniky LEXUM potvrzující, že jeho pasivní 3D technologie je nezávadná na lidské oko a vidění (viz také článek Varování optiků: 3D a Vaše zdraví).
 
LG kamion letos vyrazí v nápaditém designu, kterému vévodí obrovská plastika žirafy, umístěná na střeše kamionu. Vnitřek je zařízen jako moderní a stylový showroom, kde bude k dispozici vyškolený personál, který všem zájemcům poradí a pomůže s výběrem televizoru či jiného produktu z domácí zábavy. Společnost tak navazuje na obrovský úspěch loňského roku, kdy během 5 měsíců navštívilo kamion přes 40 000 zájemců o nové modely televizorů a dalších produktů domácí zábavy.
Hodnocení článku: