Aktuální výrobní kapacita je pouhé 3 miliony displejů měsíčně, měla by se však (za necelý rok v příštím červenci) zvýšit na 30 milionů měsíčně, tedy skok právě řádový. Lee Woo-Jong to jakožto viceprezident marketingu firmy nezapomněl okomentovat těmito slovy: „Vkládáme do zvýšení naší produkce velký díl práce.“
A jaká je vlastně nyní na trhu malých OLED displejů situace? Jejich nedostatek výrazně omezuje produkci řady highendových zařízení typu multimediální přehrávače, herní konzole, GPSky, smartphony apod. – namátkou modely Verizon Wireless Droid a Sprint Evo 4G měly s dodáním displejů problémy opravdu značné.
Největší poptávka je toho času po technologii „active-matrix organic light-emitting diode“ zkracující se na AM-OLED. Za této konstelace je tedy jen logické, že poptávka po tomto typu displejů roste doslova raketovým tempem: nakonec, již v roce 2015 se očekává 35x takový objem prodejů jako dnes, což odpovídá cca 700 milionům prodaných jednotek.
Nová výrobna samozřejmě nebude zadarmo. Celý podnik bude Samsung jen na stavbě a výrobních technologiích stát 2,1 miliardy USD. Vyrábět se zde mají převážně 3palcové displeje pro již zmíněnou mobilní techniku. Suma sumárum, trh s OLED (a potažmo i AM-OLED), je konečně po letech investic profitabilní, z čehož budou těžit nejen firmy, ale budeme přirozeně také my – koncoví zákazníci...