Nejnovější automobilové analogové a embedded produkty pomáhají výrobcům automobilů splnit současné bezpečnostní normy a urychlit cestu k budoucnosti bez kolizí. Pro TI je tento cílový trh velmi důležitý a tak neustále zvyšuje spolehlivost, přesnost, integraci a cenovou dostupnost, kterou výrobci automobilů potřebují ke zvýšení autonomie vozidel.
Lidar, klíčová technologie pro bezpečnost autonomních vozidel, poskytuje podrobnou 3D mapu okolí řidiče. To umožňuje vozidlům přesně detekovat a rychle reagovat na překážky, provoz a stav vozovky a zlepšit tak rozhodování v reálném čase. Nový LMH13000 TI je integrovaný vysokorychlostní laserový ovladač, který poskytuje ultra rychlou dobu náběhu 800 ps. To pomáhá dosáhnout až o 30 % delší měření vzdálenosti než u diskrétních řešení. Díky integrované nízkonapěťové diferenciální signalizaci (LVDS), komplementárním polovodičům CMOS a řídicím signálům TTL zařízení eliminuje potřebu velkých kondenzátorů nebo dalších externích obvodů. Tato integrace také podporuje průměrné 30% snížení nákladů na systém a zároveň čtyřikrát zmenšila velikost řešení, což konstruktérům umožňuje diskrétně montovat kompaktní a cenově dostupné moduly lidar do více oblastí a do více modelů vozidel
Vzhledem k tomu, že technologie lidar dosahuje vyšších výstupních proudů, rozdíly v délce trvání pulzu v závislosti na teplotě ztěžují splnění norem bezpečnosti očí. Laserový ovladač TI LMH13000 poskytuje až 5A nastavitelného výstupního proudu s pouze 2% odchylkou v rozsahu okolní teploty -40C až 125C ve srovnání s diskrétními řešeními, která mohou mít až 30% odchylku. Krátká šířka pulzu a řízení proudu umožňují systému splnit požadavkyTřída 1 Standardy bezpečnosti očí amerického Úřadu pro kontrolu potravin a léčiv.
Navrhněte spolehlivý ADAS s prvními automobilovými hodinami na bázi BAW v oboru
Elektronika v ADAS a informačních a zábavních systémech ve vozidlech musí spolehlivě fungovat i při teplotních výkyvech, vibracích a elektromagnetickém rušení. Díky výhodám technologie BAW TI zvyšují nový oscilátor CDC6C-Q1 a generátory hodin LMK3H0102-Q1 a LMK3C0105-Q1 spolehlivost 100krát ve srovnání s tradičními hodinami na bázi quartzu s mírou selhání 0,3. Zvýšená přesnost a odolnost taktování v náročných podmínkách umožňují bezpečnější provoz, čistší datovou komunikaci a rychlejší zpracování dat napříč subsystémy vozidel nové generace.
Radar AWR2944: vyšší integrace, lepší SNR
Kromě toho společnost představila nový přední a rohový radarový senzor, AWR2944P, který vychází z široce přijímané AWR2944 platformy TI. Vylepšení nového radarového senzoru zvyšují bezpečnost vozidla rozšířením detekčního dosahu, zlepšením úhlové přesnosti a umožněním sofistikovanějších algoritmů zpracování. Mezi hlavní vylepšení patří:
- Vylepšený odstup signálu od šumu.
- Zvýšené výpočetní schopnosti.
- Větší kapacita paměti.
- Integrovaný radarový hardwarový akcelerátor, který umožňuje mikrokontroléru a procesoru digitálního signálu provádět strojové učení pro aplikace umělé inteligence.
Nová řešení lidaru, hodin a radaru TI pro automobily vycházejí ze závazku společnosti pomáhat inženýrům navrhovat adaptabilní ADAS pro bezpečnější a automatizovanější zážitek z jízdy.
ti.com/LMH13000ti.com/CDC6C-Q1
ti.com/LMK3H0102-Q1
ti.com/LMK3C0105-Q1
ti.com/AWR2944P .