Jste zde

HW.cz chce vědět, co se u Vás děje!

Udělejte něco pro sebe! Podělte se o novinky z Vaší firmy s ostatními čtenáři HW serveru. Pošlete nám krátkou informaci o tom, co je u Vás nového a my vymyslíme, jak nejlépe informaci zveřejnit.

Co zde můžete představit?

 

Vše o vývoji a výrobě

  • Podělte se o postupy a případové studie, věnované návrhu obvodů a výrobě elektroniky. Dejte ostatním tip na zajímavé vývojové kity a nápady na jejich využití.
 
  • Předveďte ostatním postupy a nástroje pro řízení výroby, kvality a PLM. Nenechte stranou ani logistiku a zásobování výroby elektroniky. Můžete společně s námi představit i ekologická řešení.
 

Poslední hity z Vaší firmy

  • Oznamte novinky ve Vaší firmě, ať už jde o nové výrobní a osazovací linky, kapacity nebo například nové zázemí pro pracovníky. Užitečné je představit také nové tváře ve Vaší firmě – manažery, obchodníky nebo kohokoli, kdo může být pro ostatní užitečný.
 
  • Nebojte se také pochlubit novými postupy, unikátními technologiemi nebo nasazením zajímavého software.
 
  • Rovněž můžete přidat vše, co se týká studentů univerzit, VOŠ i středních škol, zaměřených na elektroniku, tj. co pro ně a jejich pedagogy může být užitečné a zajímavé.
 

Distribuce a akce

  • Děje se u Vás něco zajímavého? Chcete pozvat čtenáře HW.cz? Posílejte pozvánky na akce, nové partnerské programy i všechny informace, týkající se distribuce součástek. Představte čtenářům i manažery, kteří řídí prodejní kanál.
 

Koho oslovíte?

S Vaší novinkou se seznámí široká skupina odborníků z oblasti elektronického průmyslu:
 
  • Vývojáři
  • Technici výroby, testeři
  • Manažeři vývoje a výroby
  • Logistici a pracovníci MTZ
  • Studenti a vyučující odborných škol
  • Odborníci z výzkumu
 
 
 
Posílejte Vaše novinky na tz@hw.cz. Nemusí to být super článek, jde nám o zajímavou informaci!
Na krátkou novinku nebo pěkný článek to překováme u nás v redakci.
 
 
 
Díky!
Vaše redakce
 
Upozornění: Výběr novinek pro publikování je v kompetenci redakce. Pokud zaslaná informace není zajímavá, použitelná nebo zcela korektní, nemusí být publikována, stejně jako reklamní texty.
Hodnocení článku: