Jste zde

Inovace, obchod a odborníci mají zelenou. Amper 2014 již brzy

Organizátoři veletrhu Amper zvou k účasti na významné odborné události v oblasti elektrotechniky, elektroniky, automatizace, ICT, osvětlení a zabezpečení, která se bude konat 18. – 21. března 2014 na brněnském výstavišti. V zemi se silným průmyslovým a lidským potenciálem nabízí veletrh ideální prostor pro navázání nových obchodních vztahů.
Amper je největším mezinárodním veletrhem elektrotechniky, elektroniky, automatizace, ICT, osvětlení a zabezpečení ve střední a východní Evropě. V prostorách jednoho z nejlépe fungujících výstavišť ve střední Evropě se Vám v příštím roce představí více jak 600 vystavovatelů z více než 20-ti zemí světa, na ploše přes 30 000 m2 a s návštěvností přesahující 40 000 návštěvníků. Návštěvnost veletrhu je přitom vysoce odborná, tvořená převážně techniky, projektanty, manažery, obchodníky, nákupčími a představiteli vedení společností.
 
 
Veletrh je silně propagován v masmédiích a ve spolupráci s mediálními a odbornými partnery. V jeho průběhu se koná řada seminářů, konferencí a také školení, dotýkajících se aktuálních témat zastoupených oborů. Tradiční a nedílnou součástí bývá též prestižní soutěž Zlatý Amper, ve které odborná komise vyhlašuje a oceňuje nejpřínosnější exponáty veletrhu. Dalším úspěšným projektem veletrhu je přehlídka elektromobility, tzv. Amper Motion.
 
Také na právě připravovaném, 22. ročníku veletrhu Amper bude redakce portálu Elektrika.tv pokračovat v živém vysílání na mediální scéně Amper Fórum 2014, kde ve spolupráci s pořádající společností Terinvest a šéfredaktory renomovaných odborných časopisů přinese živé diskuse na aktuální témata v oboru, rozhovory o exponátech a službách veletrhu nebo též pohledy na celou akci očima návštěvníků, studentů, vystavovatelů, novinářů, ale i pořadatelů.
 
Veletrh svým vystavovatelům přináší ideální prostor pro navázání nových obchodních vztahů, posílení image značky, upevnění konkurenční pozice firmy a vztahů se stávajícími zákazníky a v neposlední řadě též efektivní prezentaci a propagaci novinek a to nejen na samotném výstavišti, ale také prostřednictvím mediálních partnerů – články na odborných portálech a v tištěných médiích nebo na domovské stránce (www.amper.cz). Efekt samotné události tak přesahuje hranice výstaviště i termín jejího konání.

 

Hodnocení článku: